Friday, July 3, 2009

Cata vreme a trecut,dar timpu' nu-i pierdut

A trecut destul timp de la ultima postare. Ce-i drept niciodata (stiu ca e posibil dupa noul doom sa se scrie altfel,dar eu sunt oldschool) nu am folosit acest blog la adevarata lui capacitate de...blog. Mi-am pus cateva poezii si cam atat. Ce se intampla...pey am primit leapsa de la un bun amic (Gogu salut ma...si el are trupa, da' nu vrea sa zica) zilele trecute...zilele trecute ale lunii noiembrie, anul trecut:P. Nu cred ca o sa am cui sa dau mai departe, dar macar sa scriu despre mine.
Asa, tinand cont ca am mai multe cunostinte decat prieteni (se stiu ei)...cam toti ma cunoasteti. Mai nou ma puteti vedea si prin cluburile bucurestene, si nu numai...cum zdrangan din chitara alaturi de mult iubitii mei colegi Andrei, Mircea si Sashaa...(putina publicitate nu strica, check out our site: www.myspace.com/band747 ) cu care imi si petrec majoritatea timpului meu liber.
Cred ca e mai simplu sa zic ce nu imi place, decat sa enumar toate lucrurile de care ma bucur...si de care, multi dintre voi se bucura.
Nu imi place sa raman singur undeva...pentru ca incep sa vorbesc...evident, singur
Nu vreau sa stiu daca sotia lu salam era virgina cand a murit, si nici daca puradeii lui sunt sanatosi
Nu imi plac sectele de nici un fel, nici macar INsectele
Nu imi plac bisericile...dar nici "bisericutele"
Nu suport sa vad urme de mancare pe chitara mea noua...multumesc marco:P
Nu imi place sa stiu ca am chitara la sala...exact cand vreau sa invat sa cant plug-in baby de la muse
Nu imi place sa raman fara baterie la telefon...pentru ca exista posibilitatea sa fiu sunat de bruneta aia misto de la concert
Nu PREA imi plac blondele (desi, ce-i drept nici roscatele nu "prea" imi placeau, pana am intalnit una a dracului de buna, careia ar trebui sa ii dedic cel putin o pagina), si nici tipele bete sau sparte:))...dar, aici o sa fiu nesimtit, la toate se prezinta intr-o pozitie verticala(|)
Nu imi plac fetele care vor sa faca pipi de sus
Nu imi plac fetele care nu vor sa stea deasupra
Ma sperie transexualii de pe la romana
Nu imi plac fetele frustrate, si nici copiii care isi exprima cosmarurile de duminica seara pe blogu' trupei
Nu imi place sa mananc de la mc...desi mai calc stramb
Nu imi place sa ma intorc acasa cu taxi-ul
Nu imi place sa vad lumea suparata pe langa mine
NU IES AFARA DIN CASA...suparat,prefer sa imi tai venele in casa, decat sa va fac pe voi sa vi le taiati:p
Nu imi mai place vodka...ce-i drept, tare as bea acum niste cuba libre
Si acum sa scriu si putin din ce imi place...
La orice ora din zi sau din noapte...vreau sa cant, imi place senzatia pe care mi-o dau prietenii care vin la concertele noastre(...pentru un bravo si o inghetata), imi plac fetele inteligente care stiu ce vor,asa nu mai sunt nevoit sa imi dau eu seama (sunt al dracului de timid).Imi mai place sa utilizez plante, dar nu substante.
EU vreau sa fiu prieten cu toata lumea...Acum ii dau cu scuzele si multumirile...mircea imi zice sa nu mai dau comment-uri pe youtube la clipuri...pentru ca zice lumea ca suntem penali...si are dreptate:))) scuze mircea,ii multumesc lu freaky pentru ca imi ofera clipe mai fericite,decat ar trebui, la sala sau peste tot....Sasa...imi e dor de sasa...e cel mai tare baterist pe care il puteam intalni vre-o data, beculet...sa traiasca multi ani beculetz dupa youtube, care la fel imi ofera pauze de ras...si care intr-o perioada era mai prezent la sala de repetitii decat...altii;))
Niciodata nu uit ceva neimportant...daca imi spui ca pisica ta are pierce in buric...o sa tin minte,dar daca imi spui ca iti plac trandafirii albi...eu tot rosii o sa iti aduc
Iubesc viata asa cum este...pentru ca altfel nu are cum sa fie:P
Clipul care ma caracterizeaza...



Cu stima si respect,Brebeneloo...

0 comments :